6 تا از بايدها و نبايدهاي به اشتراك گذاري عروسي در شبكه هاي اجتماعي

معرفي بهترين و مجلل ترين تالارهاي پذيرايي و باغ تالارهاي تهران و كرج

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

6 تا از بايدها و نبايدهاي به اشتراك گذاري عروسي در شبكه هاي اجتماعي

۱۷ بازديد

زماني كه شما نامزد مي كنيد بايد در چند ماه (يا سال) آيند خود را آماده برنامه ريزي براي برگزاري مراسم عروسي خود كنيد. دوستان و خانواده شما بسيار هيجان زده هستند و نمي توانند منتظر بمانند تا در اين راه با شما همگام شوند. ما مي دانيم كه در اين دوره و در اين سن و سال، شبكه هاي اجتماعي به راحتي به شما اين امكان را مي دهند كه هر مرحله و هر قدم از برنامه ريزي عروسي خود را با همه به اشتراك بگذاريد، اما اين به اين معني نيست كه شما بايد اين كار را انجام دهيد. مراقب باشيد كه همانطور كه در حال برنامه ريزي عروسي هستيد كارهايي را كه مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد و آنهايي را كه نبايد انجام دهيد، در نظر داشته باشيد. در اين مقاله 6 تا از بايدها و نبايد هاي به اشتراك گذاري عروسي خود در شبكه هاي اجتماعي را فراهم كرده ايم.

به اشتراك گذاري عروسي در شبكه هاي مجازي

1- بايدها: بعد از بله گفتن از حلقه نامزدي خود سلفي بگيريد.

نبايد ها: قبل از گفتن به دوستان نزديك و فاميل، خبر نامزدي خود را در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

همه تازه عروس ها مشتاق سلفي گرفتن با حلقه نامزدي خود هستند. يك تكه فلز كاملا جديد كه مانند هيچ طلا و جواهر ديگري كه تا به حال داشته ايد، نيست و با تمام وجود مي خواهيد آن را در معرض نمايش بگذاريد. اما قاعده شماره يك اعلام نامزدي شما اين است كه قبل از گفتن به والدين، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و ساير بستگان و دوستان نزديك خود، آن را در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك نگذاريد. شما مي دانيد كه چگونه احساسات آنها جريحه دار خواهد شد اگر نامزدي شما را از طريق شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام بشنوند. و در ضمن شما بايد عكس سلفي با حلقه نامزدي خود را در بهترين حالت ممكن با ناخن هاي مانيكور شده بگذاريد زيرا اين اتفاق هميشه رخ نمي دهد.

2- بايدها: عكس هايي شاد و خوشحال از خود و نامزدتان به اشتراك بگذاريد.

نبايدها: در تمام عكس ها دست همراه با حلقه خود را بر روي سينه نامزد خود قرار دهيد.

نامزد شدن به اين معنا نيست كه شما بايد هر بار كه عكس خود را با شريك زندگي تان به اشتراك مي گذاريد، خودتان را به صورت استراتژيك طوري تنظيم كنيد كه حلقه شما جلو و در مركز قرار گيرد. چهره خندان شما كافي است و هر چيزي را به اندازه كافي مي گويد.

3- بايدها: در برنامه ريزي عروسي لحظات خاص را براي دوستان و خانواده خود بروزرساني كنيد و به اشتراك بگذاريد.

نبايدها: هر جزئيات كوچكي را به اشتراك بگذاريد.

شما لباس خود را انتخاب كرده ايد. بسيار عالي است. اجازه دهيد ديگران از اين موضوع با يك عكس زيبا از شما و همراهان خريدتان در مقابل فروشگاهي كه لباس را از آن خريداري كرده ايد يا در سالني كه لباس هاي عروسي در آن واقع شده، خبردار شوند.

اما اگر عكاسان و فيلمبردارن مورد نظر شما قبلاً رزرو شده اند، يا شيريني فروشي كه شما به آن علاقه داريد، طعمهايي را كه انتخاب كرده ايد ندارند، يا دوست صميمي شما به دلايلي نمي تواند ساقدوش تان باشد، لازم نيست اين لحظات را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد. اينترنت مجله شخصي شما نيست. اگر نياز داريد كه با كسي صحبت كنيد و يا از كسي راهنمايي بخواهيد؟ با مادر يا دوست صميمي خود تماس بگيريد و با آنها درباره وضعيت و مشكل تان صحبت كنيد. يا مي توانيد در سايت هاي عروسي كه مختص انجام اين كار هستند مشكل خود را مطرح كنيد و از كارشناسان يا مردمي كه به اين منظور به آن سايت آمده اند سوال بپرسيد.

به اشتراك گذاري عروسي در شبكه هاي مجازي

4- بايدها: يك هشتگ عروسي ايجاد كنيد.

نبايدها: بي مورد و غيرلازم از آن استفاده كنيد.

يكي از بخش هاي سرگرم كننده برنامه ريزي عروسي به كار گرفتن هشتگ عروسي است. اين يك راه عالي براي دوستان و خانواده براي به اشتراك گذاشتن عكس ها و فيلم هايي است كه در روز عروسي از خود و شما مي گيرند. اما يك عكس از شما در باشگاه و يك بعد از ظهر جمعه دلپذير با هشتگ عروسي؟ احتمالا شما مي توانيد اين هشتگ را ترك كنيد.

5- بايدها: شمارش معكوس تا روز عروسي

نبايدها: شمارش معكوس از روز عروسي

در حالي كه به اشتراك گذاري پست هايي كه هر روز وضعيت قبل از عروسي شما را با اينكه چند روز باقي مانده نشان مي دهد، كمي زياده روي است، ما فكر مي كنيم اين موضوع مساله اي ايجاد نمي كند و مي تواند جالب باشد. اما پس از عروسي منتظر رسيدن مناسبت هاي خاص و سالگرد ها باشيد تا سلفي هاي بامزه از خود و همسرتان به اشتراك بگذاريد. اگر هر ماه دو سه تا از عكس هاي مشترك خود را به اشتراك بگذاريد احتمال كمتري وجود دارد كه با آنفالو هاي فراوان مواجه شويد.

6- بايدها: به محض اينكه عكس هاي روز عروسي خود را از عكاس دريافت كرديد آنها را به اشتراك بگذاريد.

نبايدها: به اشتراك گذاري عكس هاي عروسي خود را ماه ها يا سال ها بعد از عروسي ادامه دهيد.

هنگامي كه عكس هاي عروسي را از عكاس دريافت مي كنيد، مي توانيد يك يا دو   آلبوم در فيس بوك، يا اينستاگرام قرار دهيد و از اين لحاظ كاملاً احساس راحتي كنيد. (قراردادي كه با عكاس خود بسته ايد را بررسي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه شما مجاز به اشتراك گذاري عكس ها در رسانه هاي اجتماعي هستيد و نيز اگر نياز به علامت گذاري به ترتيب باشند، چند عدد مي توانيد به اشتراك بگذاريد.) دوستان و خانواده شما مشتاق خواهند بود تا آنها را ببينند و عكس خودشان را نيز پيدا كنند. اما شش ماه پس از عروسي هنوز هم عكس هاي خود را به اشتراك مي گذاريد؟ يا حتي يك سال بعد؟ اين كار را انجام ندهيد. ما مي دانيم كه شما هنوز هم در جو عروسي هستيد و بسيار هيجان زده هستيد تا عكس هاي بيشتري به اشتراك بگذاريد. اما به ما اعتماد كنيد، دوستان شما در فيس بوك به احتمال زياد مانند شما احساس نخواهند كرد. و به اشتراك گذاري يك عكس از شما در حاليكه در لباس عروسي خود عالي به نظر مي رسيد با يك دوست كه در عروسي مهمان شما بوده (و چشمانش در تصوير نيمه بسته است) براي تبريك روز تولد؟ اصلاً ايده خوبي نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.