15 ايده خلاقانه براي روز ولنتاين در سال 2019

معرفي بهترين و مجلل ترين تالارهاي پذيرايي و باغ تالارهاي تهران و كرج

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

15 ايده خلاقانه براي روز ولنتاين در سال 2019

۱۵ بازديد

در روز ولنتاين آخرين كاري كه شما دوست داريد انجام دهيد اين است كه يك فيلم كرايه كرده و يك غذاي آماده بگيريد و خود را گير بيندازيد يا بدتر از آن شب ولنتاين را در يك رستوران گران قيمت گذرانده و تصميم بگيريد كه چه غذايي را سفارش دهيد. صرف نظر از اينكه روز ولنتاين را با همسر، نامزد يا دوست تان مي گذرانيد اطمينان حاصل كنيد كه از انجام كليشه هاي خسته كننده و تكراري براي اين روز دوري مي كنيد. در اين مقاله مجموعه اي از ايده هاي خلاقانه و غيرتكراري براي روز ولنتاين را فراهم كرده ايم.

ايده هاي خلاقانه براي ولنتاين

1- يك آتش بازي داشته باشيد

اگر در محلي زندگي مي كنيد كه امكان روشن كردن آتش و نشستن دور آن براي شما امكان پذير است، مقداري خوراكي كه بتوان آنها را روي آتش قرار داد مانند سيب زميني، قارچ، سوسيس و چيزهاي ديگر فراهم كنيد و يك آتش به پا كرده و شب را در كنار آن بگذرانيد. اگر در نزديكي ساحل دريا زندگي مي كنيد، اين يك امتياز ويژه براي شما است.

2- تور شهر گردي

شهر خود را كشف كنيد. مانند يك توريست روز خود را با گشتن در موزه ها و جاذبه هاي گردشگري شهر خود بگذرانيد. اين تفريح مي تواند براي شما كه با شهر خود آشنايي دارد، هزينه كمي داشته باشد و چيزهاي زيادي از شهر خود ببينيد كه تا به حال فرصت ديدن آن براي شما فراهم نشده است.

3- رقص

منظور ما از رقص يك رقص واقعي است. يك رقص دو نفره و زيبا كه مي تواند تمريني براي رقص دو نفره روز عروسي تان باشد. مي توانيد براي انجام اين كار از قبل با يك كلاس يا معلم رقص هماهنگ كرده و يك وقت دو ساعته را رزرو كنيد. يا با استفاده از فيلم هاي آموزشي و موسيقي هاي مخصوص رقص يك طراحي زيبا براي رقص دو نفره تان داشته باشيد. به اين ترتيب در روز ولنتاين يك كار جديد و زيبا را با عشق زندگي تان شروع مي كنيد و پارتنرتان را با يك رقص تانگو، سالسا، هيپ هاپ، باچاتا و ... سورپرايز مي كنيد.

ايده هاي خلاقانه براي ولنتاين

4- به پيك نيك برويد

اگر هوا خوب باشد، يك پيك نيك خارج از شهر را تدارك ببينيد. غذا ، نوشيدني و يك پتو يا زيرانداز خوب تهيه مي كنيد. مكان مورد علاقه خود را پيدا كنيد و فقط از آن لذت ببريد. كاملا واضح است كه اين امكان براي شهرهاي جنوبي كشور و يا افرادي كه يك مكان پيك نيك مورد علاقه در محيط هاي داخلي و سربسته دارند امكان پذير است.

5- مسابقه جستجو

اين يك بازي است كه در زبان انگليسي به آن (Scavenger hunt) گفته مي شود و در اين بازي ليستي از اقلام و آيتم هاي خاصي تهيه شده و شركت كنندگان براي جمع آوري و تكميل تمام موارد تلاش مي كنند. اين آيتم ها معمولاً قابل خريداري نيستند. شما مي توانيد اين بازي را براي خود طراحي كنيد و آن را با چالش هاي خلاقانه مانند ماموريت هاي تهيه عكس و ... كامل كنيد.

6- شب فيلم

يك شب فيلم در خانه برنامه ريزي كنيد. فيلم هاي رايگان را از سايت ها و اپليكيشن هاي فيلم دريافت كرده يا با هزينه كم خريداري نماييد. مقداري پاپ كورن، تخمه و شيريني براي كامل كردن شب فيلم خود تهيه كنيد.

ايده هاي خلاقانه براي ولنتاين

7- انجام يك ورزش مشترك

با يكديگر راه برويد يا دوچرخه سواري كنيد. چقدر از آخرين باري كه شما و عشق تان يك فعاليت مشترك را انجام داده ايد مي گذرد؟ اگر ورزش و داشتن فعاليت فيزيكي مورد علاقه عشق تان است مي توانيد ورزش هاي ديگري مانند اسكي يا اسكيت انجام دهيد و خاطره اين روز را ثبت كنيد.

8- ديدن فيلم هاي عاشقانه و بزرگ تاريخ

فيلمهاي بزرگ و عاشقانه تاريخ سينما را تهيه كنيد و با همديگر آنها را ببينيد. اين تجربه اي است كه شايد هيچ وقت ديگري نصيبتان نشود. فيلم هايي كه بايد در زندگي تان آنها را ببينيد. برخي از انها عبارتند از:

كازابلانكا

An Affair to Remember

يك شب اتفاق افتاد (It Happened One Night)

آواز زير باران

داستان فيلادلفيا

Bringing Up Baby

بانو حوا

ايده هاي خلاقانه براي ولنتاين

9- خواندن شعر

به كتابخانه محله و شهر خود سري بزنيد و كتابهاي شعر و متن هاي عاشقانه از بهترين نويسندگان را انتخاب كنيد. يك قوري چاي يا قهوه آماده كنيد و متن ها را به نوبت براي يكديگر بخوانيد.

10- كارائوكه

گروه دوستان خود را جا بگذاريد و خود و عشق تان ترتيب يك كارائوكه را بدهيد. كارائوكه KARAOKE يك ابزار سرگرم كننده براي علاقه مندان به خوانندگي و آواز خواني است. اين دستگاه داراي يك نمايشگر و يك ميكروفون جهت ضبط صدا مي باشد و قادر است موسيقي بي كلام آوازهاي مشهور را پخش كند. حالت كارائوكه امروزه در سيستم هاي صوتي پيشرفته و سينما خانگي ها نيز تعبيه شده است. به بهترين آهنگ هاي عاشقانه گوش دهيد و براي همديگر آواز بخوانيد.

11- نمايش كمدي

از بين نمايش هاي در حال اكران يك نمايش كمدي انتخاب كنيد و شب را به دور از واقعيت هاي زندگي به خنده بگذرانيد.

12- يك هتل رزرو كنيد

يك هتل ارزان و تميز كه صبحانه آن رايگان است را انتخاب كرده و شب ولنتاين را متفاوت از شب هاي ديگر بگذرانيد. قيمت هتل ها معمولاً در اين فصل سال كمتر است.

ايده هاي خلاقانه براي ولنتاين

13- درست كردن شكلات خانگي با يكديگر

به جاي اينكه كلي هزينه كنيد و شكلات هاي گران قيمت را از فروشگاه هاي مختلف خريداري كنيد، يك برنامه درست كردن شكلات و شيريني در خانه بگذاريد و با همديگر شكلات هاي روز ولنتاين را درست كنيد. با اين كار هم در هزينه ها صرفه جويي كرده ايد و هم از خوردن و درست كردن آنها در كنار يكديگر لذت بيشتري مي بريد.

 

14- تماشاي غروب آفتاب (يا طلوع آفتاب)

از آنجا كه هر دو شما به احتمال زياد در طول روز كار مي كنيد، مي توانيد در اين روز كار خود را براي تماشاي عاشقانه غروب آفتاب تعطيل كنيد. اين يك انتخاب عالي براي كساني است كه عشق و طبيعت را دوست دارند.

15- كنسرت مورد علاقه خود را ببينيد

هيچ چيز بهتر از تجربه موسيقي زنده با يكي از افراد مورد علاقه شما در كنار شما نيست. سري به برنامه هاي گروه هاي موسيقي مورد علاقه خود بزنيد و در صورت داشتن اجراي زنده بليط آن را تهيه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.